recepti

Vic in ples v maskah

Franc in Pepca sta se odpravljala na ples v maskah.
Franc se je že oblekel v krokodila, Pepca pa je bila še kar pred TV-jem.

Pepca:"Poslušaj, Franci, meni se ne da hodit na ta ples. Ti pojdi kar sam, jaz pa
bom raje doma gledala Esmeraldo..."

Franci pač iz izkušenj ve, da ni dobro nasprotovati ženinim mnenjem, zato
veselo odpeketa sam na ples.

Po dveh urah gledanja Esmeralde in ostalih
vrhunskih dosežkov mehiške filmske industrije, postane Pepci dolgčas, zato
sklene, da bo vseeno šla na ta ples.
Obleče kostum, ki ga Franci še ni videl
in pot pod noge. Ko pride tja, vidi med maskami tudi krokodila, ki veselo
skače okrog žensk in jih na veliko šlata. Ko pride krokodil do nje, si
Pepca misli:
"Hmm kaj če bi jaz malo sprobala njegovo zvestobo?", zato ga
veselo poboža po jajcih in mu šepne na uho: "Greva nekam, kjer bova sama..."
Krokodil je bil takoj za akcijo in jo odpelje v neko sobo, tam Pepca
dvigne kiklo, krokodil odpre šlic in .... AKCIJA...!!!!
Pepca po tem dogodku diskretno zapusti kraj dogodka in švigne domov. Ob pol petih zjutraj prilomasti Franc domov.

Pepca se zbudi in ga vpraša:"Kak je blo?"

Franci:"Eeeeeh, tak pač, bolj dolgcajt."
"Dolgcajt! Zakaj pa dolgcajt ?"
"Veš, ko sem prišel tja, sem videl, da so sami butli tam, zato sem kostum
posodil Poldetu in šel k Štefanu na tarok do jutra.
Ne boš pa verjela, kaj se je zgodilu Poldetu......! ! ! "