recepti

En dober vic

Na klopci v parku je sedela starejša gospa in jokala...

Stopil sem do nje in jo vprašal kaj je narobe.

Pa mi je rekla: "Doma imam 29 let starega moža. Vsako jutro se ljubi z menoj, potem vstane in mi v posteljo prinese slastne palacinke, svež sok in lepo dišeco kavo."

Seveda sem jo zacudeno vprašal: "In zakaj potem jocete?"

In ona v joku nadaljuje: "Skuha mi domaco juhico za kosilo, moje najljubše piškote in potem se ljubi z menoj pol popoldneva".

Spet sem jo zacudeno vprašal: "A, no zakaj potem jokate?"

In ona spet skozi jok: "Za vecerjo mi naredi ogromen obrok z vinom in mojim najljubšim posladkom in potem se ljubi z menoj do 2:00 zjutraj.

Pol sem pa skoraj že popenil: "Ja gospa za kaj hudica se potem tle jocete?"

Nakar mi zajeclja: "Ne spomnim se, kje stanujem!"