recepti

Marketing

Na zabavi zagledaš privlačno žensko na drugi strani sobe. Pristopiš k njej in rečeš: “Živijo! Sem zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?” Temu rečemo direktni marketing. Na zabavi zagledaš privlačno žensko na drugi strani sobe. Daš prijatelju za pijačo, da stopi k njej in ji reče: “Živijo! Moj prijatelj tam čez je zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?” “To je oglaševanje!” Na zabavi zagledaš privlačno žensko na drugi strani sobe. Izvrtaš številko njenega mobilnega telefona in jo pokličeš. Najprej malo poklepetata, potem pa rečeš: “Sem zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?” “Temu rečemo tele-marketing.” Na zabavi zagledaš privlačno žensko na drugi strani sobe. Pristopiš, izraziš spoštovanje, jo spomniš na zadnje srečanje, jo spraviš v smeh in dobro voljo, potem pa rečeš: “Sem zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?” “Temu rečemo upravljanje odnosov s strankami.” Na zabavi zagledaš privlačno žensko na drugi strani sobe. Ona pristopi in reče: “Živijo! Slišala sem, da ste zelo dober v postelji. Rada bi preizkusila!” “Temu rečemo moč blagovne znamke.”