recepti

Ko te žena - da priznaš

Dialog med dvema zakoncema v postelji, po opravljenih vseh opravilih.
Sladko oba utrujena in tesno objeta ležita na postelji.


Žena zasanjano leži na postelji in vpraša moža :
"Kaj bi storil, če bi jaz umrla? Ali se znova poročil?"

Mož v zaspanem odgovori: "Zagotovo ne!"

Žena začudeno: "Zakaj ne, ali ti v zakonu ni prijetno?"

Mož previdno odgovri: "Seveda mi je."

Žena ga postrani pogleda in vpraša: "In zakaj se torej ne boš spet poročil?"

Mož čisto buden: "Dobro, se pa bom ponovno poročil."

Žena žalostno vpraša: "Se boš?"

Mož se prevali na bok in: "Ufff!!"

Žena še vedno vztraja z vprašanje: "Ali bosta spala v najini postelji?"

Mož prepričljivo: "Kje drugje pa naj bi spala?"

Žena sprašuje še naprej: "Boš zamenjal moje slike z njenimi?"

Mož odločno: "To se mi potem zdi primerno."

Žena naprej: "A bo ona vozila moj avto?"

Mož olajšano odgovri na vprašanje: "Ne, ker nima izpita!"

Žena ... tišina.

Mož z obrazom v blazino: "Sranje!"