recepti

Moški in starost

Neki moški je imel 47 let in se je zelo trudil, da bi izgledal mlajsi. Za svoj
rojstni dan se odloci, da gre na obrazni 'lifting'.
Po operaciji presrečen zapusti kliniko.
Ustavi se pri trafiki, kupi časopis in vpraša prodajalko:
Oprostite, ne zamerite mi, koliko let izgledam?
Prodajalka odgovori: Hmmmmm, ne vem,nekje 32 let!
Moski se razveseli in rece: V resnici sem 47 let star!
Kasneje gre moški v restavracijo hitre prehrane, naroči hamburger in isto vpraša blagajničarko.
Ta odgovori: no ja, jaz mislim nekje 29 let!!!
Moški vsakič bolj dvignjen, odgovori: Ne, jaz sem 47!
Na poti domov se pelje z avtobusom in sede zraven neke stare mame.
Vpraša jo: Gospa oprostite, koliko starega me cenite?
Mama ga razmisljajoč s svojim gubastim obrazom gleda in gleda in končno
odgovori:
Glejte, moj sin, jaz sem stara že 85 let in ne vidim več najbolje. Ko sem bila
lepa in mlada, sem imela svoj način, kako ugotoviti starost moškega. Svojo
roko sem mu vtaknila v spodnjice in sem povedala vedno točno starost.

Moski se malo obotavlja, ampak ker ni bilo nobenega drugega v busu, si
misli: na ja, v redu.
Poglejmo..........in reče mami, naj zacne s svojo nalogo.
Ona mu seze v spodnjice, po 10 minutah reče: Vi ste stari 47 let!!!

Moski zacudeno: To je nemogoce! Povejte mi, kako ste to naredili?
Ta stara odgovori: Čisto preprosto, v restavraciji s hitro hrano sem stala za vami!