recepti

Vic - Davčna prihaja v gozd

Polž divja po gozdu, da se za njim kar kadi.
Sreca štorkljo in ta ga povpraša:

"Kam pa kam tako hitro, gospod polž?"

Polž: "A ne veš? Davčna inšpekcija prihaja v naš gozd!
Jaz raje kar hitro grem!"

Štorklja: "Ja zakaj to?"


Polž: "Ja kako zakaj? Jaz imam hišo, žena ima hišo, otroci imajo
hišo... jaz raje grem!"


Štorklja tudi sama plane v beg. Po kratkem štorkljanju naleti na
medveda,in tudi ta jo vpraša kam se ji mudi.

Štorklja: "A ne veš? Davčna prihaja v naš gozd! Zato bežim!"

Medved: " Čemu se pa tako bojiš davčne?"

Štorklja: "Ja kako zakaj? Jaz živim na visoki nogi, mož živi na visoki
nogi, otroci živijo na visoki nogi... Jaz raje kar grem!"


Tudi medved se prestraši in stece iz gozda. Nekje na poti naleti na
opico in ta ga vpraša, kam se mu mudi.

Medved: "A ne veš? Dacarji prihajajo v naš gozd! Bežim od tod!"

Opica: "Zakaj pa?"

Medved: "Ja kako zakaj? Jaz imam krznen plašc, žena ima krznen plašč,
otroci imajo krznen plašč... jaz raje kar grem!"


Opica se obrne in zašprinta, pa se ustavi po nekaj metrih in rece:

"Čakaj malo: jaz imam golo rit, žena ima golo rit, otroci imajo golo
rit...
Zakaj sploh bežim???"