recepti

Zabaven vic in Riko

V nekem podjetju, sta bila dva sodelavca: Jože in Janez. Vsako jutro, ko sta se srečala, je Jože rekel Janezu:

"Živijo Janez, Riko te pozdravlja."

Janez je vedno vprašal:

"Kateri Riko?"

Jože pa je odgovoril:

"Tisti Riko, ki ima na riti piko."

To se je dogajalo 15 let, dan za dnem. Janezu je po 15 letih prekipelo in je odšel k direk­torju. Rekel mu je:

"Gospod direktor, jaz ne zdržim več. Prosim, če mi lahko daste knjižico, ker bom dal odpoved."

"Ja kaj se je pa zgodilo, Janez?" ga vpraša direktor.

"Gospod direktor, že petnajst let sem v vašem podjetju in delam skupaj z Jožetom. Vsako jutro, ko ga srečam mi reče: ‘Živijo Janez, Riko te pozdravlja.’ Jaz

pa vedno znova vprašam: ‘Kateri Riko?’ in on mi odgovori: ‘Tisti Riko, ki ima na riti piko.’ Gospod direk­tor, to se dogaja že petnajst let, dan za dnem, jaz

enostavno ne zdržim več."

Direktor mu reče:

"Janez, zaradi take malenkosti pa ja ne boš dal odpovedi."

Janez:

"Kaj pa naj storim gospod direktor?"

Direktor:

"Jutri, ko boš srečal Jožeta, mu takoj reci: ‘Živijo Jože, Francelj te pozdrav­lja.’ In, ko bo on vprašal: ‘Kateri Francelj?’ mu odgovori: ‘Tisti, ki ima na

glavi krancelj.’ "

Janez je veselo odšel iz direktorjeve pisarne in komaj čakal na naslednji dan, ko se bosta z Jožetom srečala.

Naslednji dan, ko se srečata, Janez takoj pohiti: "Živijo Jože, Francelj te pozdravlja."

Jože ga pogleda in kratko odgovori:

"Vem."

Janez:

"Ja, kako pa veš?"

Jože:

"Riko mi je povedal."

Janez:

"Kateri Riko?"

Jože:

"Tisti Riko, ki ima na riti piko."