recepti

Vic dober razlog

Mož pride domov ob sedmih zjutraj in se skoraj zaleti v ženo, ki ga čaka na hodniku.

Žena: "Nekam pozen si, superman?!"

Mož: "Lahko ti pojasnim, draga. Žal mi je, toda bil sem s strankami..."

Žena: "..in potem si z njimi razpravljal do sedmih zjutraj, kajne, superman?"

Mož: "Počakaj da končam. Uspelo mi je pridobiti novo stranko, zato sem ga odpeljal na vecerjo.."

Žena: " ..ki je trajala do sedmih zjutraj? Superman, nikar me ne imej za tako neumno!"

Mož: " Priznam, da smo šli še v nočni bar na pijačo in smo bili tam do treh..."

Žena: "..ja, ja, superman, do treh. In kje si bil do sedmih?"

Mož: "Nooo, odšli smo še v striptiz klub, ampak jaz sem samo gledal, bil je živi dolgčas!"

Žena: " Vse je v redu, superman, ti si samo gledal in čakal. Kaj naj ti še verjamem, superman?"

Mož: "Pusti da končno povem do konca. In zakaj mi stalno govoriš superman?"

Žena: "Zato, ker samo superman nosi gate preko hlač......."