recepti

Smola pa taka slab dan

Moski sedi v Baru za tocilno mizo in bulji v kozarec pijace pred
sabo.

Tako sedi ze eno uro, ko k njemu pristopi model, ki je iskal
prepir in kakšen ornk pretep. Mal ga rukne s komolcem, vendar moški samo žalostno
odmahne z glavo. Model izgubi potrplenje vzame njegov kozarec in ga na dušek
izpije.
Moski začne neutolažljivo jokati. Model se zmede in pravi:
"No, no sej nisem mislil tako hudo, ne prenesem če moski joka, evo
dam za pijačo!"
Mozakar odgovori."Sej ni vic v temu, smrc, ampak danes je bil
najhujši dan v mojem življenju. Najprej sem zaspal za v službo, smrc, in so me
odpustili.
Ko sem šel iz firme, smrc, sem videl da so mi medtem ukradli avto. Vzel sem
taxi, smrk, in odšel domov, in ugotovil da sem izgubil denarnico z denarjem, smrc,
in kreditnimi karticami.

Doma pa sem nasel ženo v postelji z najboljšim prijateljem, smrk,.......,
zato sem sedaj tukaj. In ko sem ravno razmišljal o tem da se ubijem, smrk,
prideš ti in mi spiješ ves strup...smrk!!!