recepti

Nauk Medved lisica in zajec

Po gozdu se je razvedelo, da je medved naredil seznam gozdnih živali, ki jih bo pojedel. In to izve volk. Se odloči, da gre do medveda, in ga vpraša: "Medved, ali lahko pogledaš, če sem na tvoji listi, da me poješ?" Medved pogleda: "Mmmm... jap." Volk: "Medved, mi daš prosim en mesec časa, da se poslovim od svojih sorodnikov in prijateljev?" Medved: "Ni problema." In res volk gre, se poslovi, pride čez en mesec nazaj in medved ga - HAM! - poje.

Naslednja za "črno listo" izve lisica. Pride do medveda in ga vpraša: "Medved, ali lahko pogledaš, če sem na tvoji listi živali, ki jih boš pojedel?" Medved: "Mmm... jap." Lisica: "Medved, mi lahko prosim daš en teden časa, da se poslovim od svojih prijateljev in sorodnikov." Medved: "Ni problema." In res lisica gre, se poslovi, pride čez en teden nazaj in medved jo - HAM! - poje.

Naslednji za "črno listo" izve zajec. Pride do medveda in ga vpraša: "Medved, ali lahko pogledaš, če sem na tvoji listi živali, ki jih boš pojedel?" Medved: "Mmmm... jap." Zajec: "Medved, me lahko prosim odstraniš z liste?" Medved: "Ni problema."

Nauk zgodbe? Kako veš, da je kakor je, če nisi poskusil drugače???