recepti

Vic odkritosrčnost med zakoncema

Poslovnež pošlje fax svoji ženi :

"Moja najdražja: Vsekakor boš razumela ,da imam določene potrebe ki jih ti zdaj ko si 54 let stara ne moreš več zadovoljiti. S teboj sem zelo srečen in te kot ženo zelo cenim. Zato upam da ne boš narobe razumela, ko boš po tem faxu vedela, da sem z Natašo, mojo 18 letno tajnico, v hotelu Slavija. Ne bodi v skrbeh, pred polnočjo bom sigurno doma.

Ko pride mož domov, najde na mizi v jedilnici naslednje pismo :

Moj najdražji : "Dobila sem tvoj fax in hvala za tvojo odkritosrčnost.. Ob tej priložnosti bi te rada spomnila , da si ti že medtem tudi napolnil 54 let. Istočasno pa bi ti rada povedala , da sem trenutno z Matjažem, mojim učiteljem tenisa, ki je tudi kot Nataša star 18 let, v hotelu Orel. Kot uspešen poslovnež in s tvojim odličnim znanjem matematike boš razumel, da sva v enaki situaciji ... vendar z majhno razliko: “18 gre večkrat v 54, kot 54 v 18 “... in zato posledično, prej kot jutri zjutraj ne bom doma!

En vroč poljub od tvoje žene, ki te resnično razume...“